...

Adaugare & Editare Grupuri si drepturi

Pentru a intelege mai eficient ce este un grup de utilizator, este necesar sa stabilim nevoile utilizatorului pentru desfasurarea activitatii. Este o colectie de drepturi de acces la functiile aplicatiei care se pot definii de catre administrator.

De exemplu

Grup de utilizator Casier care are acces doar la functiile de Vanzari, dar nu si Administrare

Grup de utilizator Administrator care are acces la toate functiile aplicatiei

Cum adaugam un grup de utilizator?

1. Navigam la Administrare -> Grupuri utilizatori -> Adauga

2. Completam denumirea asociata grupului de utilizator si stabilim drepturile de acces pentru BackOffice si FrontOffice

Fiecare drept are o descriere asociata la campul Descriere

3. Salvam grupul de utilizator creat prin accesarea butonului Salvare din partea de jos

Pentru a edita un grup de utilizator existent este necesar sa accesam campul de editare situat in dreapta

Abonati-va
Anunțați despre
0 Comentarii
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile