Sistemul de comenzi clienti ne ofera avantajele unui workflow de programare a comenzilor cu alocarea detaliilor necesare pentru urmarirea si procesarea lor.
Pentru a adauga o comanda este necesar sa accesam Comenzi client -> Comanda noua
Vom asocia clientul pentru comanda. In cazul in care nu este adaugat in nomenclatorul de clienti, vom proceda la adaugarea lui
Aici avem posibilitatea de a completa datele clientului.
Daca este o persoana juridica, avem posibilitatea de a introduce datele automat prin alocarea Codului Unic de Inregistrare Fiscala si utilizarea butonului de preluare automata a datelor.
Vom selecta adresa de livrare pentru client.
In cazul in care clientul doreste o adresa de livrare diferita de cea salvata in baza dumneavoastra de date, vom proceda la adaugarea unei noi adrese.
Dupa ce am alocat clientul, vom proceda la urmatorul pas cu ajutorul butonului Continua.
Se vor selecta produsele pentru comanda inregistrata.
In partea din dreapta avem posibilitatea de a utiliza functia de repetare comanda in situatiile in care clientul comanda de mai multe ori acelasi produs.
In partea de jos vom regasii optiunea de adaugare nota de vanzare unde putem mentiona o preferinta a clientului.
Tot aici vom regasii si valorile finale calculate ale comenzii cu posibilitatea de a adauga si o taxa de livrare.
Dupa ce am alocat produsele, avem posibilitatea sa stabilim data programata pentru comanda inregistrata
Vom selecta data din calendar pentru a programa comanda inregistrata si vom stabilii ora de livrare sau intervalul de livrare.
Vom proceda la urmatorul pas cu ajutorul butonului Continua.
Vom regasii rezumatul final pentru comanda inregistrata unde avem posibilitatea de a procesa informatiile finale pentru finalizarea comenzii.
La Rezumat comanda va fi alocata automat locatia de unde a fost procesata comanda, cu posibilitatea de a asocia o alta locatie.
Optional, putem aloca si o Sursa a comenzii in cazul in care dorim sa avem o evidenta pentru comenzile inregistrate cu ajutorul partenerilor de livrare.
Putem sa definim metoda de livrare care poate fi Ridicare personala sau Livrare.
Putem sa definim adresa de livrare la Informatii livrare.
Putem sa definim informatiile de facturare.
Putem sa definim informatiile de plata.
Vom accesa Adauga pentru a definii metoda de plata.
La Revizuire comanda avem posibilitatea de a verifica produsele comandate cu optiunea de modificare a unitatilor.
La Optiuni vom regasii posibilitatea de a trimite email catre client si de a genera bonul de comanda.
In partea de jos vom regasii optiunile de finalizare a comenzii inregistrate.
Daca dorim sa procedam la inregistrarea urmatoarei comenzi vom accesa Salveaza si continua.
Daca vom proceda la salvarea comenzii inregistrate, se va regasii ulterior in Comenzi salvate si Calendar Comenzi
La comenzi salvate avem posibilitate de a vizualiza comenzile inregistrate care pot fi identificate cu ajutorul sistemului de filtrare disponibil.
Pentru a vizualiza comanda inregistrata este necesar sa accesam numarul de identificare al comenzii.
Aici vom regasii optiunea de confirmare a comenzii inregistrate, iar notificarea ei va fi schimbata in calendarul de comenzi.
Mai jos putem observa statusul comenzilor inregistrate in calendarul de comenzi prin afisarea notificarii care reprezinta numarul de comenzi.
Cum pot anula o comanda inregistrata?
Este necesar sa identificam comanda inregistrata la Comenzi Salvate.
Anularea comenzii se poate realiza cu ajutorul butonului de Anulare disponibil in meniul din dreapta comenzii.
Cum pot edita o comanda inregistrata?
Cu ajutorul calendarului de comenzi se poate identifica comanda inregistrata.
Sau putem accesa comenzi salvate unde avem optiunile de filtrare disponibile pentru identificarea comenzii.
Aici vom acccesa numarul comenzii.
Pentru a edita comanda este necesar sa accesam Editare.